אימון גופני קוגניטיבי משולב לגילאי +55
ברחובות ובראשון לציון

בשיטת PhysioMindTM של הפיזיותרפיסטיות
ששומרות עלינו חזקים, חיוניים ובריאים בכל גיל

בשיטת פיזיומיינד כל מטרות האימון הגופני והקוגניטיבי משתלבות באימון אחד. האימון מסייע בשמירה על הכוח והגמישות למניעת כאבים ותחלואה. האימון מהנה, מאתגר ומשפר את המסוגלות, הביטחון בגוף ואת איכות החיים.
בנוסף, בכל אימון של 50 דקות שורפים כ 400 קלוריות!

right-quote

" אני חזקה יותר, גמישה יותר, מאוזנת יותר, נטולת כאבים. פיזיומיינד שינה את חיי. ממליצה לכל אחד ואחת כמתנה לעצמם"

איליין בת 74

left-quote

למי האימון מתאים?

לכל בן או בת +60, בכל רמה של כושר, אפילו כאלה שלא התאמנו כלל או שהפסיקו להתאמן מכל סיבה שהיא.
מתאים לכל המעוניינים לשפר את איכות חייהם, להיות חיוניים, חזקים, בריאים וליהנות יותר מהחיים.

מה היתרונות באימון שלנו?

שיטת פיזיומיינד משלבת בכל אימון גופני גם פעולות קוגניטיביות כמו תרגילי זיכרון, לימוד מיומנויות חדשות, תרגול קואורדינציה
תחת פיקוח והנחייה של פיזיותרפיסטיות.

מי אנחנו?

חגית ברנס, סוזנה מרדכי וחיה גליקמן
3 פיזיותרפיסטיות בכירות, מנהלות במערכת הבריאות, מומחיות באימון מבוגרים, שיקום וטיפול בבעיות אורתופדיות, נוירולגיות ומחלות כרוניות. אחרי שנים של ניסיון, הבנה של האתגרים והצרכים של בני +60, החלטנו לפתח את שיטת האימון הייחודית, מבוססת המחקר, PhysioMindTM.
שיטת פיזיומיינד עובדת על כל מה שהגוף והמוח שלכם צריכים היום.

וכך זה נראה

למידע נוסף, שאלות ותיאום שעור היכרות:

חברה והנאה
TRX
שיווי משקל
חיזוק

מתאמנים מספרים

eli
נגן וידאו
יוסי מספר עלינו
נטלי
נגן וידאו
נטלי מספרת עלינו
חנה לוי
נגן וידאו
חנה מספרת עלינו

בואו להתחיל את השינוי עכשיו! >

הסניפים שלנו

סניף רחובות המדע

רח' פרופ' יובל נאמן 106

סניף רחובות החדשה

רח' יוסף קרוננברג 1

סניף ראשון לציון

קרית גנים, רח' אושה 18

שואלים אותנו כל הזמן

האם צריך להיות בכושר כי לא הרמתי משקולות מאז שהילדים נולדו, האם זה בשבילי?

ממש כן - התרגילים מודולריים. כל אחד מבצע בהתאם ליכולתו בעזרת הנחייה צמודה של מדריך או מדריכה מנוסים. מאימון לאימון משתפרים ונכנסים לכושר. תופתעו לראות תוצאות מהר יותר ממה שציפיתם.

באיזה שעות וימים האימונים?

יש לנו אימונים בכל ימות השבוע בבקרים ובערבים.

כמה מתאמנים יש בקבוצה

בקבוצה יש עד 13 מתאמנים גם נשים וגם גברים, כדי לתת יחס אישי לכל אחד ואחת.

האם האימון מתאים למי שסובל מפריצות דיסק/החלפת מפרקים?

בהחלט, הפיזיותרפיסטיות שלנו בונות את האימונים כך שכל המתאמנים יוכלו לשפר את היכולות שלהם, גם למתמודדים עם בעיות ומגבלות שונות.

מה ההבדל בין פיזיומיינד לפילטיס או שיטות אחרות?

שיטת פיזיומיינד פותחה על-מנת לחזק את הגוף, שרירים, עצמות ואף את המוח. אצלנו גם מבצעים תרגילים אירוביים לשיפור סיבולת לב ריאה, וגם תרגילי קואורדינציה לשיפור המצב הקוגניטיבי. כך מתרגלים ומשפרים את כל מה שחשוב בגיל הבוגר ובנוסף, עוזר בהצרת ההיקפים וניתן לשרוף כ-400 קלוריות באימון.

מה זה אימון למוח אצלכם? תשחצים, זה נחשב?

תשחצים זה מצוין, אבל כדי לחזק באמת את המוח צריך לשלב תרגילי זכרון, קואורדינציה ופעולות הדורשות תכנון וחשיבה תוך כדי תרגול גופני. זה מה שאנחנו עושים באימוני פיזיומיינד.

למידע נוסף, שאלות ותיאום שעור היכרות: